Informacija mūsų bičiuliams, partneriams, paslaugų tiekėjams
Informacija mūsų bičiuliams, partneriams, paslaugų tiekėjams Visiems ir Kiekvienam
Informuojame, kad Lietuvos augalų apsaugos asociacija išplėtė veiklos sritį ir pakeitė pavadinimą. Nuo šiol mes prisistatysime kaip asociacija „CropLife Lietuva“, trumpinys – CLL. Nauji asociacijos įstatai ir naujas pavadinimas įregistruoti Registrų centre 2023-01-17
Kontaktinė informacija
Asociacija CropLife Lietuva
Perkūnkiemio g. 6 -1, Vilnius, LT-12130
Mob. + 370 618 08148
El. paštas: z.varanaviciene@croplifeLietuva.lt (pereinamuoju laikotarpiu laiškai siųsti laaa@augaluapsauga.lt bus peradresuojami).
Dėl pakuočių projekto kreipkitės
cms@croplifeLietuva.lt (pereinamuoju laikotarpiu laiškai siųsti ekoprojektas@augaluapsauga.lt
peradresuojami).
Dabartinė
Rekvizitai CropLife Lietuva, asociacija
Perkūnkiemio 6, LT-06118, Vilnius
Įmonės kodas: 124969578
PVM mokėtojo kodas: LT100002167011
AB SEB bankas, banko kodas 70440
Sąskaitos Nr.: LT63 7044 0600 0140 1584
Maloniai prašome sąskaitose nurodyti naują pavadinimą.
CropLife Lietuva direktorė
Mes naudojame slapukus
Jūsų patogumui ir geresnei patirčiai svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Tęsdami naršymą, Jūs sutinkate, kad slapukai būtų įrašomi.
Būtini slapukai
Always active
Tokie slapukai yra būtini tam, kad galėtumėte žvalgytis po interneto svetainę ir naudotis jos funkcijomis.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistiniai
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Rinkodaros slapukai
Šie slapukai naudojami tam, kad rodytų reklaminius skelbimus, kurie turėtų būti įdomūs būtent jums ir atitikti jūsų interesus. Jie taip pat naudojami tam, kad tam tikras reklamas matytumėte tik tam tikrą kartų skaičių ir kad padėtų matuoti reklaminės kampanijos efektyvumą.